Subject: Via Baltica piirangualasse jäävad Ülevälja, Seljametsa, Pärnu kinnistud
From: Tiina Kägo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 14:50:29 +0200

Tere

Olen Domus Kinnisvara maakler ja pöördun Teie poole VIA Baltika 
piirangualasse jäävate elamukruntide piiranguid puudutavas küsimuses.
Täpsemalt on Domus KV vahendatavale Ülevälja, Seljametsa arenduse vastu huvi 
tundnud ostuhuviline, täpsemalt Päikese 11, Seljametsa, Pärnu linn 
elamumaale, katastrinumbriga  (56801:001:0815 
<https://www.kv.ee/external/xgis?cataster=56801:001:0815> ).
Kuna antud kinnistu piirneb hetkel ühelt poolt loodusliku metsaga, kuid jääb 
täies ulatuses Via Baltika Tee ja Teekaitsevööndi alasse, siis mida täpselt 
konkreetsed piirangud ette näevad ja kas krundi piirile, trassi poolsele 
küljele jääb alles ka mingi osa looduslikku metsamaad (näiteks müratõkke 
eesmärgil)? Kas on veel midagi, mida tulevane omanik peaks  seoses 
planeeritava VIA Baltika-ga mõjualaga teadma, nt müra, saaste või midagi 
veel?

Lugupidamisega

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zkJDzyR1L3EIZzgHO94Vd75IlPizwsDdvMtGl_61BIafcpsugFpU6O5n8RubybQmRltnqD6ic>

Tiina Kägo

Domus Kinnisvara

Maakler/Konsultant

  <https://magic.mixd.ee/kairi/domus/phone.png>  58001727 <tel:+37258001727>

  <https://magic.mixd.ee/kairi/domus/mail.png>  [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

  <https://magic.mixd.ee/kairi/domus/profile.png>  Leia mind kodulehelt 
<https://domus.ee/konsultandid/tiina-kago/>

  <https://magic.mixd.ee/kairi/domus/link.png>  www.domus.ee 
<https://www.domus.ee/>

  <https://magic.mixd.ee/kairi/domus/domus.png>

 <https://www.facebook.com/domuskinnisvara/> 
<https://www.instagram.com/domus_kinnisvara/> 
<https://www.youtube.com/user/Domuskinnisvara>

Tallinn <https://domus.ee/ettevottest/tallinn/> , Luise 2, tel: 646 4035
Tartu <https://domus.ee/ettevottest/tartu/> , Riia 4, tel: 742 3100
Pärnu <https://domus.ee/ettevottest/parnu/> , Pikk 12, tel: 443 1154

Narva <https://domus.ee/ettevottest/narva/> , Fama 10/2, tel: 356 6411
Viljandi <https://domus.ee/ettevottest/viljandi/> , Tallinna 6, tel: 433 
4411
Kuressaare <https://domus.ee/ettevottest/saaremaa/> , Kauba 5, tel: 453 6433

Maakleriteenus <https://domus.ee/maakleriteenus/>  | 
<https://domus.ee/hindamisteenus/>   Hindamisteenus  | 
<https://domus.ee/seadustamine/>   Ehitiste seadustamine  | 
<https://domus.ee/arikinnisvara/>   Ärikinnisvara  | 
<https://domus.ee/investeerimisprojektide-juhtimine/>   Investeeringute 
juhtimine

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.